Music Television reklám, Music Television reklám ára
Az MTV több, mint 30 éves nemzetközi tartalmat felmutató zenei brand. Magyarországon 2007-ben kezdte meg működését, az akkori trendeknek megfelelően a zenére összpontosítva. Habár ma a csatorna a reality sorozatokra helyezi a hangsúlyt, kiemelve a mai fiatalok életében előforduló helyzeteket és problémákat, a Video Music Awards és a Europe Music Awards továbbra is fontos szerepet tölt be mind a csatorna, mind a nézők életében.
Célcsoport
A15-29
Ügyfeleinknek kedvezményes hirdetési lehetőségeket kínálunk minden fontosabb országos, és számtalan helyi televízió csatorna különböző hirdetési formáinak segítségével. Így minden kis, közép és nagyvállalat megtalálhatja a számára megfelelő televíziós reklámozási formát, a lokális illetve az országos televíziós hirdetési piacon.
A televíziós reklám előnye, a relatív alacsony költség/elérés szám. Hiszen rendkívül magas nézőszám érhető el, a nézőszámhoz viszonyítva alacsony, akár 1-2ft/néző áron.