Ambient hirdetések

 Ambient médium: Nem hagyományos kültéri reklám

A kültéri (out-of-home) szegmens az alábbi területeket öleli fel:

Közterület: Közutak, Közterek

Magánterület: Rendezvény helyszínek, kiállítási területek, repterek, strandok, aquaparkok, pályaudvarok,

Indoor: Bevásárló központok, éttermek, fitness termek, iskolák, fodrászatok, mozik

In-store: Kiskereskedelmi egységek területe (Cora, InterSpar, Tesco)

Az ambient médiumok hatékonyan támogatják a kommunikációs célok elérését, függetlenül attól, hogy mely tervezési szempontot tekintünk elsődlegesnek: Célcsoport, Célterület Kampány típusa, Kampányidőszak, Költségvetés

 

Az ambient reklám, minden esetben egyedi tervezést igényel. Így nincs két egyforma kampány:

Hagyományos indoor/outdoor megoldások »

Ambient kampányhoz kérje egyedi árajánlatunkat!

Vegye fel velünk a kapcsolatot »

Vissza a címlapra »

Piackutatás

Piackutatási szolgáltatásunk segítségével segítünk megbízóinknak felmérni termékei, szolgáltatásai várható piaci fogadtatását, a jövőben várható lehetőségeket és a piac esetleges változásait. Piackutatási elemzésünk kiterjed a lehetséges vevőkőr összetételére, a versenytársak elemzésére, valamint a lehetséges új üzleti partnerek felmérésére is.

Tovább »